Altijd al eens een keer achter een professionele waterski of wakeboard boot willen staan? Dan is dit je kans! Tijdens onze open dag ligt er voor jou een boot klaar met een V8 motor die een vermogen heeft van 343PK. Ervaren instructeurs zijn aanwezig om je te begeleiden voor je eerste meters op het water. Of misschien heb je al eens eerder geskied of geboard, kom dan gerust langs voor wat tips of advies. Je bent van harte welkom zondag 12 juni!

Reserveer wel een plekje want we hebben maar beperkt plek (we hebben maar 8 uur aan open dag). Door reserveringen te bieden kunnen we zoveel mogelijk mensen het water op helpen.

Tijdens de open dag betaal je voor een proefles geen €32,50 maar €16,50. Hier in zit alles inbegrepen, dus je hoeft geen spullen nog los te huren. Je hoeft alleen badkleding en een handdoek mee te nemen.

Direct inschrijven

Je kan zelf kiezen voor een tijdsblok. LET OP!  Zorg dat je op tijd bent. Om tijd te besparen varen we volgens planning ieder uur, ben je te laat heb je de kans dat je letterlijk de boot mist. Hou er rekening mee dat je minimaal 2 uur bezig bent.

Zo werkt het
Bij aankomt controleren we je gegevens, je krijgt informatie die je nodig hebt voor deze dag. Je krijgt van ons een wetsuit in bruikleen en je kan je dan omkleden. Als je omgekleed bent komt een instructeur je ophalen en waar van je een warming-up krijgt en droog training. Dan ga je met je groepje de boot in en gaan jullie het water op voor het echte werk. Na afloop kan je douche en kan je omkleden en als je wil nog even relaxen op ons terras. Ga niet zomaar weg, we hebben nog een kleinigheidje voor je als herinnering van deze dag.

Ga met vrienden of familie
Het is een leuke activiteit om met een groepje te doen, tijdens de open dag delen groepen in van 5 personen. Dus kom je met meer personen, schrijf je dan in op het zelfde tijdslot.

Is er geen tijdslot meer beschikbaar voor het aantal mensen in jouw groep? Neem dan contact op, dan gaan we kijken of we hier een oplossing voor kunnen vinden.

Het terras met het beste uitzicht van Enkhuizen
Kom je alleen kijken? Je bent van harte welkom! We hebben namelijk het terras met het mooiste uitzicht van Enkhuizen. We hebben koude en warme dranken en een broodje beschikbaar in de kantine.

Foto’s
Normaal gesproken is een ritje in de boot geen probleem, alleen tijdens de open dag proberen we zoveel mogelijk mensen de kans te geven om de sport te proberen. De boot zit deze dag dus vol met deelnemers. Wil je graag een keer mee in de boot kom gewoon een keer langs tijdens onze openingstijden.

De instructeur zal foto’s vanuit de boot maken, (als je hier toestemming voor geeft) worden deze online gepubliceerd en zijn gratis te gebruiken. We kunnen alleen nooit de garantie geven dat er een foto wordt gemaakt, de focus voor de instructeur ligt op de deelnemers en de veiligheid.

Vanaf de steiger kunt je zelf ook foto’s maken, we proberen altijd in de buurt van de steiger een rondje te maken met iedere deelnemer.

Drone opnamen
Wil je vliegen met drone? Meld dit dan even bij de bar. We staan 1 drone tegelijkertijd toe boven ons terrein en water ivm de veiligheid.

Available Appointments on 12 June 2022

There are no appointment time slots available for this day.

Wil je een plekje op de reservelijst?

Zit de de boekingen vol en je wil toch graag mee doen aan de open dag? Laat het ons weten! Als er afvallers zijn ben jij de eerste die het weet en maak je nog kans om mee te doen.

Of misschien wil je met een groepje komen en zijn er niet voldoende plekken bij de inschrijving. We kunnen kijken of we het schema ietsje kunnen aanpassen zo dat je wel terecht kan.

Gebruik het formulier hier naast

Aantal personen:

Welk dagdeel wil je?
    Maakt mij niet uitOchtendMiddag

Heb je een andere vraag/opmerking?